VIDARE IGEN

har kommit vidare igen med dalalagsuttaging!!!!jävligt kul faktiskt.så på söndag ska jag till Borlänge för att spela fotboll,hoppas att de går bra!sen på måndag ska jag prova träna med Gagnefs alag,nice:-D
och ja är så jävla avis på min lillebror hans kompis,pappa och pappas komis som landa i New York igår!!sen får jag ett mms med en bild på dennis och hans kompis att dom sitter i en limousin på väg ut i manhattan,roligt mms va?jättekul..hoppas pappa kommer hem med lite smått&gott sen hihi!men iallafall,idag va de happy birthday i skolan.vi har de varje år skolan fyller alltså år tror jag? så åttor och nior gör massa aktiviteter till småbarnen och sjuorna bakar tårta haha!imorn är de fredag veckorna går så snabbt tycker jag.och då kommer älskling!äntligen får jag pussa lite på honom.
ska laga lite mat nu åt inget i skolan va morotssoppa??usch. vi hörs hajdååå

min finaste älskling,ett år gammal bild
sen på oss innan vi blev tillsammans,från somras ungefär hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0