världens bästa pojkvän

helgen har vart gr8!!!!!
fredag- sprang på bandet och senare va jag med adam hela kvällen,vi träffade några sen gick vi hem till mig och myste!
lördag-hade match mot enviken,vann med 9-0 gjorde fem mål och ett assist!härligt:-)åt hos elin sen kom adam och vi va med felicia,mick,tommy och teddy. sen hem till mig och kolla på film och sånt sen somna vi!
söndag-hade match med damerna!vann med 6-5,gick väl sådär för mig!va lite nervös faktiskt har inte spelat nån match med dom förut.men kul va de!aja snart åker älskling tillbaks till falun,de suger.SAKNAR HONOM REDAN!!
ska kolla vidare på top model nu:-)puss

lite töntigt av han attt sätta på sig kepsen när jag ska ta kort på han..men de va på morgonen så jag förstår han.haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0