tired.

tjena.gick hem från skolan idag känner mig inte så bra är trött,slö ja ni vet.
helgen va väl ganska bra,í fredags hyrde jag och älskling film och köpte lite gott jätte mysigt!fast filmvalet kunde ha varit bättre haha.men vad ska man göra då när adam har sätt alla filmer 100 gånger???haha.
lördagen kunde varit bättre,behöver inte gå in på detaljer sen på söndagen va de innebandyns dag helt okej,efter de sov jag en stund sen hade pappa hyrt en film!på onsdag ska jag äntligen klippa mig och färga håret,måste färga lika som löshåret och sen klippa till de.hoppas att de blir bra!
saknar min pojke redan!önska att jag kunde bo med han i hans lägenhet hela tiden!dumma skola..
hoppas att jag hinner träffa han på onsdag annars får jag stå ut och vänta till helgen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0