POPCORN

Har poppat mig en skål popcorn och ligger i mamma och pappas säng.Dom kommer nog hem snart!
Mamma fyller år idag och pappa fyllde år i fredags,grattis till er!jag älskar er♥ Hade dm idag, de gick väl sådär för oss vi kom inte så långt.Men alla matcher var nog dom bästa vi gjort!Har gjort nånting med låret också,vet inte vad de är men de känns som att jag har fått världens lårkaka.inte skönt!!!
Har haft en jätte rolig vecka i västerås,saknat madde som bara den.Kom hem i torsdags och då sov älskling hos mig,mysigt:-)vi hade två månader i fredags ju!men nu har åkt tillbaks till Falun,kommer sakna ihjäl mig!!måste vänta en hel vecka nu ju..men nu känns de som att jag kommer skriva en hel bok snart hehe.hörs!



mina fina föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0