INNEBANDY

Hade match idag vann med 4-3 gjorde två mål och ett assist,spännande match verkligen!Och de va en tränare från falun där som prata med pappa om att han ville att jag skulle provträna med dom och han tränare till dalalaget men vi får se hur de blir med det. Borlänge tränaren laget vi mötte hade också prata med pappa om mig,kul tycker jag:-)
Va med adam igår,vi bara myste hela kvällen. Har blivit så jäkla kallt nu ju!!!man kan ju inte va ute nästan. Sommar?ja tack!!har iallafall världens bästa kille som jag ska träffa ikväll med. inte långt kvar till jag blir 14 bast heller!!mamma hade tydligen köpt present idag,åh va jag längtar:-D
jag gör jämt så himla långa inlägg,hejdå


två bilder från skolavslutningen.
Vendela Malin Isabelle Johanna Elin och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0