STOCKHOLM/BRÖLLOP

sitter i en stuga nu i sängen och gör inte alls mycket.
kom till stockholm igår iallafall,och idag va de typ som en förberedelse inför bröllopet imorn
vi grilla och sådär med allihopa sen sover alla över i stugor. vet inte riktigt vad jag ska skriva
förutom att jag saknar min axel hur mycket som helst.kommer inte träffa han på hela helgen,de suger.
nej nu vet jag inte vad jag ska skriva,så vi hörs väl och bilder kommer säkert sen på bröllopet
för jag ska va typ fotograf där haha. aja,vi hörs bye!


Kommentarer
Postat av: madde

ja tror att du glömmde någonting i de där inlägget...

2010-05-15 @ 19:08:15
Postat av: ida

jag saknar dig med jätte mycket!

2010-05-16 @ 12:02:45
URL: http://iidafinnolsson.blogg.se/
Postat av: madde

:D:D:D:D

desammaaaa

2010-05-19 @ 21:47:23
Postat av: E - en blogg om allt

fan va fin!

2010-06-11 @ 12:26:37
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0