långt inlägg hehe

vanlig dag i skolan förutom att vi åkte skridskor på gympan
jag älskar att åka skridskor! har gått i konståkning i 4 och ett halvgt år
förut för ungefär 2 år sen i västerås sen skulle jag börja här igen nu
men då va tiderna anpassade till skolan alltså en idrottsskola om man säger så
sen va de typ klockan 21.00 på en fredag kväll och de ville jag inte.
men iallafall är hemma själv just nu och gör ingeting , 
blir kanske träning ikväll om de ska va nånida skulle smsa mej isåntfall.
så jävla skönt en kort skol dag imorn och sen är de helg och adam kommer!

kommer kanske börja med outfit ? om jag kommer ihåg att ta kort
annars säger jag väl bara vad jag har haft på mig:)
idag vad de inget speciellt alls
träningsbrallor (lillebrorsan från hockey skitsköna!)
svart linne från ginatricot
grå tjocktröja från cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0