behind the happy face

Dagens vill ha: nya kläder
Dagens händelse: dennis hockeymatch
Dagens låt: ingen speciel
Dagens TV program: familjen annorlunda
Dagens planer: match
Dagens saknad: adam madde agnes sofia och massa andra i västerås
Dagens dummaste: min lillebror han vägra städa mitt rum:(
Dagens favorit: vetinte
Dagens köp: chokladboll och festis
Dagens humör: ledsen trött
Dagens ord: vetine
Dagens komplimang: vetinte
Dagens roligaste: linneas lillebror:D
Dagens smink: ingeting.
Dagens frisyr: plattat
Dagens klädsel: mjukisbyxor tjocktröja

ah jag har väldigt tråkigt ska snart städa för dennis är dum och städa de inte
så nu är han skyldig mej 10 000000 hehe . ska snart på match , dom ligger typ sist
och vi har bara 2 avbytare men vi krossar endå. kommer kanske inte skriva så
mycket nu för jag mår inte så bra nu .. men jag kommer sen med nya tag hoppas jag
lägger inte lite bilder som jag tog igår oxå hade inte sminkat mej elr nått
så får dom duga så länge sen kommer de nya
ha de bra puss!





ego youuuu know


Kommentarer
Postat av: isabelle (:

fyffan va fin du är bruden!

har du klippt dig? (:

2010-01-24 @ 20:36:20
Postat av: E - en blogg om allt

ida,du är så jävla fin!

2010-02-26 @ 16:14:57
URL: http://eeliinduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0