SPORTLOV 2 VECKOR!

åh äntligen är det sportlov och om precis en vecka åker jag till grancanaria!
fyfan va härligt säger jag bara!



jag vet att upptaderingen har varit usel, men jag har inte känt nån lust att blogga. har typ inte så mycket och skriva om hehe.. men aja kan berätta lite nu !
hade bara ett litet no prov i veckan fick g+ på det och de va de högsta tror jag, vi får inte betyg i sjuan men iallafall har inte hänt så mycket i veckan förutom att leksands gymnasie som går Barn&fritid eller nått sånt dom som går i 2an då hade tema dag med oss. vi fick typ göra lekar och sånt, va inte så kul men bättre än vanliga lektioner:) måste börja packa redan nu för agnes kommer imorn, efterlängtad som fan och hon stannar till torsdan! 
*jag ska bli bättre på att upptadera! 
*ska byta design börja tröttna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0