HAMBURGARE

Jag blev sugen på hamburgare när jag såg att en på tv åt de haha,konstig jag är. Så pappa fick köpa sibylla till mig han va ändå i Leksand,en mini meal!!Adam mobbar mig för att jag jämt beställer barnmeny på allt,hehe..kanske ska börja växa ifrån de snart,fast nej onödigt;)Väntar på att klockan ska bli 8 pappa är kanske med på Böda Camping då,han och några hade typ en dansshow där i somras haha!Nått program ska han va med på iallafall,ska bli kul att se följde ju inte med dit. Längtar så in i helvete till fredag!!Går halvdag i skolan sen åker jag och älskling till Stockholm!kan ju inte bli bättre:-)Tänkte ta med mig lilla kameran iallafall,den stora orkar jag inte ta med mig!Lite bilder blir de nog,orkar säkert lägga in nått sen haha. Ha de bra hörni,PUSS
Nio dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0