3 DECEMBER

Tjobre,händer då?ingeting faktiskt jag kolla lite i kylen snart och trycka i mig något blir inte mat förens åtta. Adam är på väg till Gävle nu och Elin är i Stockholm och min kväll blir väl bara att chilla lite med familjen och säkert en fet chokladkaka och godis!!!låter rätt bra ändå. Skolan va väl rätt okej,fast jag kan inte ens baka pepparkakor!?degen gick bara sönder och jag hade hur mycket mjöl som helst,sen tappa jag ett ägg också fast de sprack inte helt som tur va.Tog iallafall hem halva degen orka inte hålla på och böka med den,den ville inte som jag ville. Pepparkakorna blev väl gulliga.. Har irriterat johanna hela dagen också de är kul,haha för att ni bryr er så mycket också!!!Jag tycker att min blogg är tråkigt,kan inte göra någon design fast de är inte så viktigt för mig men alltså ni,vad vill ni att jag ska skriva och berätta om?får se om jag får något svar,tveksam;)Tänkte lägga in lite bilder på mina fina vänner sen,kommer nog efter jag rotat i kylen!!Puss I

??????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0