21.17

Käka hos faste för nån timme sen,ligger i sängen nu och kollar igenom massa bilder från sommaren.Åh va skönt de skulle varit med sommar nu!Men man kan ju inte göra så mycket åt det.Får stå ut med kylan ett tag till måste ju hinna med att fylla år,julafton och nyår!Jul är rätt mysigt ändå:-)Imorn är de en speciell dag,kommer säkert berätta de imorn eller när klockan har blivit över tolv!haha töntigt..Nu ska jag snart poppa mig en skål popcorn sen ska jag kolla på Oceans Eleven på trean.Åh längtar till nästa helg när jag och Adam åker till Stockholm!Kommer tillbringa hela helgen med varandra.Och att vakna brevid den man älskar är nog de bästa som finns!!


Kommentarer
Postat av: isabelle

okej:-) tack för att du sa de!:-)

2010-12-05 @ 13:57:52
URL: http://fffame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0