13 days

Ligger i sängen och har för en liten stund gjort klart uppsatsen,är så jäkla trött på skolan nu!blä
Kommer va utan både adam och elin i helgen,adam åker till gävle och elin till stockholm. De suger ju!!får umgås lite med familjen och så då,kan va skönt och ta de lugnt ibland också. Blir nog att hjälpa mamma lite med städning,mitt rum är iallafall ett måste. Va med älskling idag iallafall,jag är lyckligaste på jorden som har världens bästa kille!! Nu är allt bestämt också vi åker till Stockholm nästa helg,och hälsar på hans syster och eventuellt farmor!Hur bra???????Nej nu ska jag avsluta de här inlägget så lovar jag att jag kommer upptadera imorn och i helgen:-)och juste med rubriken menar jag att de är 13 dagar kvar till min b-day!!puss I

fråga mig inte varför vi ligger så!haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0