STOR BOKSTAV OCH PUNKT

Känns som att jag har åkt bil hela dagen. Mamma kom ju hem med mat till mig sen efter de hjälpte jag henne med att städa litegrann fick lite pengar för de också så de va värt de, sen hitta jag en hundring i en tröja som jag inte har använt på ganska länge haha,nice ju!sen efter de åkte vi upp och handla lite,och sen fixade jag mig va hemma ett tag sen hade mamma glömt en sak till maten som hon ska göra så då fick vi lov att åka upp igen,då hade hon glömt plånboken så vi fick åka hem och sen tillbaks igen haha;)Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att vi ska dra till Teddy och va med några st där. Vi hörs kanske senare då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0