let's bring it back

tjenare,allt bra eller?med mig är de toppen!har inte skrivit nånting på jätte länge hade nästan t.o.m glömt lösenordet haha.och jag har sagt flera gånger att jag ska bättra mig men de har inte blivit så,så jag tänker inte säga de nu heller för de kommer nog ändå inte bli så. men iaf,har inte gjort ett dugg idag bara degat,senare har jag match i falun!va i falun igår oxå,mysigt va de! de tråkiga är ju nu att skolan börjar på måndag igen..ser verkligen inte fram emot de när de gäller den här skolan,de är nog världens tråkigaste skola! men men har iaf haft ett sjukt kul sommarlov och längtar redan till sommar 2011! puss.
grönalund/stockholm med madde.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0