kände att jag behövde lägga in nått

kom hem från västerås i onsdags,
har haft världens bästa vecka där!,eller ah va ju inte där en hel vecka men skitsamma.
tog hål i örat där,visar bild snart. plus att madde är världens bästa!!

va i borlänge igår och kollade lite fick med mig
fotbollsskor: 1199:- men fick rabatt så de blev 1079:-
en svart och en vit tröja 79:-/st
och örhängen.
köpte en väska i västerås oxå 249:-
och tog hål i örat då 119:-
tror inte jag köpte så mycket mer faktiskt.åker till borlänge imorn och ska köpa cykel också
min blev ju stulen i somras.men jaja,vilket segt inlägg känner jag?
just de va ju med sofia-maria idag!,va ganska länge sen nu,kul att träffa henne:)
vi kolla på hockey och så.skitkul!
och senare på kvällen va jag med johanna och elin.
nej nu har jag inget mer att berätta tror jag?,blev ett ganska långt och tråkigt inlägg men det skadar inte.
seeee ya puss.

världens bästa tjej!♥


gulligt öra

skorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0