Abtronic x2

hello! lite sådär dålig upptadering igen.men jag har inget sug för att skriva så mycket glömmer jämt bort de också.
men nu sitter jag i soffan kollar på tv och har på mig Abtronic x2 haha.de är nån sak som man kan bli smalare och får mer muskler av,känner att jag måste börja använda den nu tills sommaren. Den är smidig ju kom jag på,
jag kan ju bara sätta på mig den när jag pluggar? eller när jag gör nått annat de tar ungefär 20 min varje dag.
tänkte gå ner och springa på springbandet sen och sen måste jag städa rummet,tråkigt värre.
valborg idag också, blir att vara med några tror att vi skulle grilla, vet inte riktigt tar de lugnt iallafall!
saknar min axel för mycket nu också,men imorn får jag träffa han äntligen
hör av mig sen kanske,puss




Kommentarer
Postat av: my

fin blogg ida!och du med;)

2010-05-01 @ 14:37:04
URL: http://mmmmmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla fin! vilken hårfärg har du färgat ditt hår med? vad heter den?

2010-05-06 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0